13:58 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سیاوش وکیلی

واکنش مدیر روابط عمومی سازمان بورس به حذف نوسان گیری روزانه
نماد برتر- مدیر روابط عمومی سازمان بورس در واکنش به تصمیم حذف نوسان گیری روزانه گفت: محدودیت یک روزه فروش سهام برای نوسانگیری اعتباری ، احترام به مردم و اعتماد آنها است.
۱۱ میلیون تازه وارد ۵۰ میلیون سهم خریدند + راه اندازی شبکه بورس
نماد برتر- مدیرعامل بورس تهران و مدیر روابط عمومی سازمان بورس از خرید کمتر از ٥٠ میلیون تومان سهام توسط ۱۱ میلیون تازه وارد از ابتدای سال و راه‌اندازی شبکه تلویزیونی بورسی تا دو هفته آینده خبر دادند.
راه‌اندازی استودیوی تلویزیونی بورس تا دو هفته آتی
نماد برتر- سیاوش وکیلی از راه‌اندازی شبکه تلویزیونی بورسی تا دو هفته آینده خبر داد.
حضور ۲۵ کشور در دوازدهمین نشست بین‌المللی بازار سرمایه اسلامی
نماد برتر- سازمان بورس و اوراق بهادار دوازدهمین دوره بین‌المللی بازار سرمایه اسلامی (ICM) را در ۲۴ و ۲۵ شهریور ماه جاری (۱۴ و ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰) برگزار می کند. این دوره برای اولین بار به دلیل شیوع ویروس کرونا، به صورت آنلاین خواهد بود.
وکیلی؛ مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس شد
نماد برتر- مدیر جدید روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب شد.
بازارسرمایه، سکه‌ای دورویه
نماد برتر- تاکید بر تحلیل‌های بنیادی و نگاه بلند مدت و پرهیز از رفتارهای هیجانی از شاخصه های مهمی است که همواره مدیران، فعالان و تحلیلگران بازارسرمایه توجه سهامداران را به آن جلب کردند. در ادامه نظر برخی از فعالان این حوزه آمده است که اکثریت قریب به اتفاق آنها اذعان دارند، نباید از افت قیمت ها در روزهای اخیر نگران بود، زیرا نوسان جزو ذات بازار سرمایه است و تصمیم گیری در این شرایط از اهمیت بسزایی برخوردار است.
صفحه قبل | صفحه بعد